Формування бренду міст україни як необхідна складова їхнього розвитку

Автор(и)

  • Валентина Кукса

DOI:

https://doi.org/10.18371/fp.3(31).2018.176558

Ключові слова:

бренд, брендинг, бренд міста

Анотація

Досліджено  сутність  та  особливості  формування  бренду  територій.  Проаналізовано  світовий  рейтинг  найуспішніших брендів  міст,  а  також  міст  за  різними  показниками. Визначено перешкоди і запропоновано напрями щодо формування успішного брендингу територій.

Посилання

Soskin, O. I. (Ed.). (2011). Brendynh mist: dosvid krain Vyshehradskoi hrupy dlia Ukrainy [Brendynh mist: dosvid krain Vyshehradskoi hrupy dlia Ukrainy]. Kyiv: Vyd-vo «Instytut transformatsii suspilstva» [in Ukrainian].

Kramer, A. (2012, December 10). 10 prymerov uspeshnoho rebrendynha horodov [10 examples of successful rebranding of cities. Forbes. Retrieved from http://m.forbes.ru/article.php?id=188010] [in Russian].

Kuksa, V. M. (2017). Formuvannia ta pozytsionuvannia brendu «Ukrainy» u svitovomu prostori [Formation and positioning of the brand «Ukraine» in the world of space]. Finansovyi prostir — Financial space, 2, 26—31. Retrieved from http://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1702/17kvmusp.pdf [in Ukrainian].

Kuliesh, V. H. (2012). Promyslovyi turyzm yak osnova formuvannia turystychnoho brendu industrialnoho rehionu [Industrial tourism as the basis for the formation of the tourist brand of the industrial region]. Visnyk DITB — Bulletin of the DITB, 16, 109—114 [in Ukrainian].

Lypchuk, V. V., Dudiak, A. P., & Buhil, S. Ya. (2003). Marketynh: osnovy teorii ta praktyky [Marketing: the fundamentals of theory and practice]. Lypchuk, V. V. (Ed.). Lviv: «Novyi Svit — 2000» [in Ukrai-nian].

Nahorniak, T. (2011). Brendynh terytorii yak predmet mizhdystsyplinarnoho naukovoho znannia [Branding of territory as an object of interdisciplinary scientific knowledge]. Suchasna ukrainska polityka — Modern Ukrainian politics, 24, 35—42 [in Ukrainian].

Nechai, O. (2010). Marketynh rehionu, yak metod pidvyshchennia konkurentospromozhnosti [Marketing of the Region as a Method of Increasing Competitiveness]. Ekonomika i rehion — Economy and region, 25, 41—45 [in Ukrainian].

Ovcharuk, M. P., & Motrychenko, V. M. (2012). Hlobalizatsiia brendiv v suchasnykh umovakh [Globalization of brands in modern conditions ]. Finansovyi prostir — Financial space, 1 (5), 13—18. Cherkasy. Retrieved from https://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1201/12ompbgu.pdf [in Ukrainian].

(2012, June 10). Cherkashchany obraly brend svoho mista [Cherkasshans chose the brand of their city]. PROCHERK. Retrieved from http://procherk.info/tabloid/99-cherkassy-news/8476-cherkaschani-obrali-brend-svogo-mista [in Ukrainian].

Anholt, S. (2010). Definitions of place branding — Working towards a resolution. Editorial. Place Branding and Public Diplomacy, 2.

Kavaratzis, M. (2008). From City Marketing to City Branding. An Interdisciplinary Analysis with Reference to Amsterdam, Budapest and Athens. Ph. D. Thesis, University of Gronongen, .

Moilanen, T., & Rainisto, S. (2009). How to Brand Nations, Cities and Destination. New York: Palgrave Macmillan.

Kotler, P. (2006). Marketing and Brand interest. Los mejores artículos de marketing y ventas-expansión.

TOP 100 World’s Best City Brand. (2017). World’s best city brands. A Global Ranking of Place Equity. New York.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-25