DOI: https://doi.org/10.18371/fp.4(36).2019.190231

Франчайзинг як ефективна форма партнерства із закордонними фірмами

Олена Литвин, Марина Запорожець

Анотація


У статті визначено суть франчайзингу. Розглянуто стан франчайзингу в Україні та закордоном. Описано можливі порушення франчайзера та франчайзі на переддоговірному та постдоговірному етапах. Розглянуті фактори становлення франчайзингових відносин у сфері бізнесу великих і малих фірм на базі аналізу закордонного досвіду франчайзингу. Окреслюється франчайзинг як зовнішньо-економічне партнерство.


Ключові слова


У статті визначено суть франчайзингу. Розглянуто стан франчайзингу в Україні та закордоном. Описано можливі порушення франчайзера та франчайзі на переддоговірному та постдоговірному етапах. Розглянуті фактори становлення франчайзингових відносин у сфері бізнесу великих і малих фірм на базі аналізу з

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.